22 december 2007.

Julafton är snart här, & julstämingen har äntligen anlent. Har inte hunnit skriva eftersom min dator från 1979, verkar gå på sista refrängen som ja dock förstår. Men nu är den igång igen så då är det bara att skriva. Kanske en lite utvärdering av denna vecka. Jobbat & skolan har det blivt. I Onsdags blev det lite vin& mys  till klockan halv 3 hemma hos sara, riktigt trevligt.  I går fredag, var det julklappar som handlades men även lite till mig själv en vit shorta örhängen parfym och annat smått och gott. Skulle även träffa David, men som vanligt så blir de aldrig så, synd för jag saknar honom. Sedan påkväll blev det vin & mys med mamma sedan mötte sabina mig och vi gick ner till gammla hedeliga stadion. Trode det skulle vara ganska lite folk, men blev förvånade för visst var det folk och även riktigt kul. Dansade hela kvällen lång och sedan blev de efterfest  hos Emma & tobias om ja mins namnen rätt. Där var det riktgt trevligt, Blev fylle käk där en  julskinka på macka med senap kan de bli bättre? nej de kunde de inte. Tack alla vänner för en trevlig kväll. Henkan du betyder.  I dag blir de först hem till sara, sen vidare till Cissi och spela ailas. och dem som känner mig vet vart det kommer sluta.

image3


 Jag&Sabina
image4



 Glömmde berätta att jag fått en en päls väst av min pappa  10,000 - Den bli såld i secondhand butik i gammla stan. för fin var det inte direkt.

Sleep Thigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0