Blödande kärlek,

Har så mycket jag vill säga dig, så många frågor utan svar.

Varför beter du dig som du gör, är du så svag för mig att du inte ens kan träffa & prata med mig.
Jag saknar dig och jag vill bara få prata ut med någon- med dig för de är du som vet hur jag känner.
Har tänkt säga till dig länge men har varit för stolt helt enkelt.Men i dag så sa jag de jag kunde inte hålla mig längre när du sa som du gjorde " Marie jag tänkte på dig i går när jag var hos min pappa" De brast för mig och ja kunde inte längre hålla inne mina känslor.
Då vat du så förstående och nu är du kall

jag citerar Lars " du är sval sen blir du het, du har känslorna kvar" jag vet inte om det är så, och jag vet ingenting om jag ska vara ärlig. Ring mig nu snälla jag måste prata med dig.


Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0