De första

Kom precis hem från jobbet och är hur pigg som helst,  pratade med min närmaste vän Stephanie, som sa att hon fixade en blogg. Har funderat länge på att skaffa en men har inte riktigt funnits tid. Men det känns faktiskt skönt att bara få dela med sig med sina tankar. Idag har jag dock inte gjort så mycket, varit i skolan och gjorde klart 4 arbeten känns riktig skönt faktist sen direkt ifrån skolan till jobbet och nu är ja hemma ska äta lite glass snart och kolla på det bästa proggramet - sex and the city.  Ja snart är de jul och inte den minsta julstämningen finns i mina tankar. Inte ens snö har vi fått men ändå så är det riktigt kallt och man vill helst slippa att befinna sig ute. Nej usch låter som en gammal tant som bara klagar. Men läntar trots allt  tills julafton då jag, sara & Tobias ska vara hemma hos sara och ha det riktigt mysigt, massor med mat och alkohol, kommer bli hur bra som helst. Nej nu ska ja  kolla tv, vi hörs snart.


 M....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0