Du har lämnat en saknad

Nu är det över sista natten var obeskrivlig. Jag kommer att sakna dig så dryg och svår men ändå helt fantastisk. Du är något speciellt något man inte glömmer i första taget. Kommer aldrig glömma förstå gången jag fick upp mina ögon för dig, din bruna fina helt förtrollande ögon som man bara drunknar i.Du var inte blyg då du bjöd hem mig direkt. Vi låg och pratade tills tidigt på morgonen om allt. kommer aldrig glömma den dagen . sommaren kom och jag kunde inte släppa dig, intressent var mitt ord och även ditt. Nu är december månade inne och du är inte här, Men nu går jag vidare med minnerna. Tack för allt du har gjort intryck på mig mr!



image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0