Fredag & Lördag...

Fredag 28 december

Vaknar upp klockan 2 på dagen av en hämsk huvudverk. Tänker för mig själv att jag aldrig kommer att kunna stå och jobba på textilia i denna huvudverk. Men går upp ur sängen och tar mig en kopp kaffe & en morgon cigg. De satt där det skulle. klär på mig och går till jobbet ändå. Väl på jobbet blev inte huvudverken bättre, men jag stog ut ända till halv elva. Sen var det bara att springa hem, Byta om och bege sig mot stadion, där det inte alls vara mycket folk. Men underbara människor, gör allt mycket roligare. Sedan blev det prat efter stänging, sen gick jag och Henkan hem till Malin på någon sorts efterfest. Trevligt!

Saknar dig.

Lördag 29 december

Vaknade och förstog inte ens vart jag var från början, kollade runt lite och förstog att jag hamnat hos sara, blev lite för mycket igår. Jag kan säga att både jag och sara var inte dom fräschaste brudarna precis. vi tar en kopp kaffe, sedan beger sig sara till bussen för att träffa sin bror. och jag går hem för att vila upp mig för kvällen. Idag blir det stockholm äntligen.

Jag saknar dig ännu mer...

image24

Sara tack för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0