Sheep Monday..

Inte direkt en billig måndag men dock en seg sådan. Vaknad 7 av att min Kära mor väckte mig, låg dock kvar i sängen ett tag men sedan var jag tvungen att  gå upp. Ta bort de varma täcket från min hud och gå igenom mitt kalla rum för att klä på mig. Usch de är verkligen hemsk. Går och möter upp Selina då vi sedan sällskapar till bussen. Framme i skolan var det Psykologi, genomgån för provet förövrigt Shit vilket prov. Fattar inte hur jag sa lära mig allt. Sedan var det någon annan lektion men ej viktigt. Åkte hem för att vänta på Sabina som skulle komma över och färga mitt hår. Mmm så duktig min tjej är. ( De blev riktigt bra, Tack hjärtat). Nu har jag precis städa mitt rum och känner mig riktigt duktig. Ska gå på en promenad snart, de behövs.

Hoppas alla har en riktigt bra Måndag, min var helt okej..

Chao chao. (M)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0