Vårkänsla

Vaknar Fredag morgon av en otroligt härlig känsla i magen. Går upp dricker lite kaffe.. Mmm finns inget bättre. Gör  mig i ordning samtidigt som jag halv kollar lite på Vakna med the vocie. Sedan beger jag mig till bussen, Solen lyser fåglarna kvittrar och de var Fredag, så underbart. Väl framme i Norrtälje mötte Selina upp  mig vi skulle nämligen på en konst utställning och den utställningen var riktigt grym faktiskt , kommer bilder snart. Sedan bestämde vi oss för att gå och ta en fika, Åhlens latte är inte så god, men men sällskapet var trevligt & att  kolla på alla människor som går förbi är också riktig kul. Sedan gick vi och kollade lite i affärer som vi gör minst en gång i veckan & ibland kan man ha tur och hitta något som verkligen  "dödar" but not today.  Selina földe mig till bussen,  väl i Rimbo mötte jag upp Vickan & Sara på cissi där de blir en kaffe,  sitter och snackar lite skit osv. Sedan köper vi lite alkohol tills kvällen. Fick ett förslag på en Aimage176fter work öl på kina klockan tre, haha de var spikat sen länge. Vi drar till kina och det blir öl, efter öl. När man väl hade börjat bli lite salongs berusad var mat ett självklart allternativ. kvart i sex var det dags att börja tänka på refrängen. Skyndade mig snabbt hem för att göra mig i ording för kvällen. Linda kommer förbi och fixar mitt hår,  förövrigt så  blev skit snyggt även fast vi var lite stressade, tar bilen upp till carro där vin flaskan öppnas direkt. Sitter och snackar om allt, då Robin Niklas och Tobias dyker upp. Tack för sällskapet Grabbar. De blir Singstar för hela slanten så jäkla kul! Klockan började närma sig 11 och det var dags att bege sig till Mobergs. När vi var framme var de dansa som gällde,  de var riktigt trevligt iallfall. Fan börjar få lite ont i mina fingrar nu. Så ska nog avsluta med att säga . Jag älskar mig själv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0