En underbar helg...

Har Haft en otroligt bra helg, Fredags var det utgång men dock nykter hade riktigt kul ändå . Lördags var det utgång. Kom hem från Solna hoppar in i duschen sedan kom Erika Viktor och johan förbi vi  pratade lite, drack, spela spel riktigt mysig dårå. Sedan begav vi oss ut. Tack för en trevlig kväll my babys..
Söndagen var heller inte helt fel. Började med en lång promenad med mamma i de härliga vår vädret som var. Sen Kom Henkan & david och plockade upp mig, vi åkte och kollade hocky B-laget Rimbo, vann.  Sean begav vi oss in till Stan  där vi bestämmde oss för att äta lite " lilla aset" som dom kallar de, riktigt mysig ställe förövrigt. Sedan begav vi oss hem till David där de blev Kaffe och så kollade vi på bilder från deras resa till Barbedios eller hur det stavas, Vilket ställe alltså så otolrigt fint. De ska ja =)  Sen släptte vi av David som skulle till Norge för att arbeta. Jag och henkan åkte hem sedan blev det sängen för mig.

Har iallafall en otroligt skön veckan Ledig imorgon går i skolan Onsdag ledig Torsdag och Fredag. Så skönt

Nu är de bara att plugga för snart gäller de! önska mig Lycka ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0