En vacker sanning,

Jag vaknar mitt i natt och tar en lång promenad, jag låter blicken möta andra ögon i en främande stad.Jag har inte bråttom att träffa en ny. Jag har rätt mycket med mig själv precis som du.Jag andas i det tomrum som blev över när vi lämnade varandra.Jag får tid till mig själv som jag sagt att jag vill ha. jag drömmer om en främling genom Europa lika tillitsfull som du. Jag prövar mina läppar mot någon annan. Jag lever ut den där blicken som får mig ur balans. Jag saknar de stunderna då vi precis har blivit sams. Jag söker upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut. Jag antar att det är någon du ringer eftersom jag inte finns. Jag  letar upp någon som en fjäder i hatten, det är för tomt här i natten....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0