Första Fredagen

Det här är första fredagen som jag är hemma på jag vet inte hur länge, det känns så otroligt skönt. Jag behövde nog de. Är inte heller helt frisk. Man märker iallfall att folk bryr sig, har fått en del förfrågningar om efterfesr osv.  men det är så otroligt skönt att bara vara hemma. Förstår inte riktigt varför jag inte är det oftare, får se till att det blir en ändring på det. Det är samma skit ändå varje helg. Det känns som att det är riktigt illa om man blandar ihop dagarna med varandra och knappt vet var det är för dag, då har de nog gått för långt. Jag vill bara komma bort från Rimbo ett tag, Ett nytt land kanske, en ny stad, jag vet inte riktigt själv . Men bara träffa lite nya människor. Får se hur de blir men förmodligen så kommer jag åka snart. Jag saknar min vän så otroligt mycket, Stephanie vi måste ses snart, var tänkt att vi skulle träffas i morgon men är inte helt frisk så det känns inte så kul. Vi får ta de någon gång snart. Du vet vad som gäller syrran!! Klockan är nu 10 över 2 och jag är pigg som en lärka vet inte vad jag ska göra, plugga kanske vore smart har en hel del att göra. Måste ta tag i de där någon dag. Det är de som är de sämsta med mig, har så förbannat svårt att ta tag i saker, så jag väntar tills allt samlas på en hög och i sista minut så gör jag allt! så typiskt mig. Men alla har sina sidor. Men men ska väl gå och försöka göra någon nytta nu...

Hoppas du ringer snart jag saknar din röst...

Sleep Thigt.... M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0