Jag talar ut..

Tycker du att du ser bra ut ? Ja, absolut
Har du något komplex för din kropp? Ja, jag tycker att jag är lite för tjock
Har du haft sexuellafantasier om någon kändis? Ja, vem har inte det
När hade du sex senast? December
När sov du senast med någon? i lördags
När kysste du någon senast? Igår
Har du haft sex på en flygplan? Jadu de har ja =)
När försov du dig senast? Idag
Har du någonsin snattat? Ja de har jag, förlåt mamma nu vet jag bättre
När ljög du senast? Länge sen sist faktiskt föredrar ärlighet
Va är de bästa du varit med om? Jag har varit med om mycket bra saker men jag hoppas att jag inte varit med om det bästa ännu.
När var du senast på bio? Oj,oj de va riktigt länge sen, kommer inte ihåg faktiskt
Senaste hyrda film? Underbar och älskad av alla
De pinsamste jag varit med om?  När jag ljög och du kom på mig, fan va jag skämdes
De sjukaste jag gjort? Haha mycker sjukt har hänt men tror de var när jag och stephanie åkte in till stan med sista tåget, och gick runt i stan hela natten tills vi till slut hittade en sovplats, Oförglömligt =)
Senaste sms:et? Från Rikard johansson " Det här är mitt nya nummer"
Senaste samtalet? Sara Larsson- pratade om gårdagen
Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja, men vi stannar där va
Har du haft sex utomhus? Ja, förövrigt blir de riktigt bra då, mer spännade och förbjudet
Det skönaste sms:et ? "Marie du är jävligt jobbig men du är snygg så det är väl okej" hur fan kan man säga så? skrattade så otorligt mycket,  förövrigt av Fredrik.
Senast jag grät? De var när jag pratade med dig kom upp så mycket känslor
Den bästa sexupplevelsen? I Grekland säger inge mer.
Den sämsta sexupplevelsen? De va i Rimbo, du var riktigt kass och de är bara förnamnet
Vem betyer mest för dig? Min mamma, hon har fött mig hennes blod rinner i mina ådror.  Jag är hennes
Nästa resemål?  Kryssning förmodligen
Nästa köp? Nya underkläder
Bästa vän? Stephanie du finns alltid med mig, du har alltid gjort och kommer alltid göra!
Har du kysst en tjej? Ja de har jag grymt var det också
Har du tagit på silikonbröst? Ja, och de känndes siså
Har du dansat ballet? Ja när jag var en liten flicka
Den finaste present jag någonsin fått? Ett smycke
När blev du senast bjuden på mat? Igår,
Har du bowlat någon gång? Ja, och jag var inte den bästa!!!
Senaste jobbet du haft? Textilia AB i rimbo, jag säger bara en gång aldrig mer,
Hur mycket skulle du kunna offra för någon? Ja om de är rätt person så är jag beredd att offra allt
När ska du ut i stan nästa gång ? Lönning med Stephanie..
Har du tagit pengar av någon? Har hänt att jag tagit av min lillasyster, förlåt Saga men du får ju faktiskt ärva mina kläder..
När tjaffsade du senaste? Förra Måndagen med Stephanie, var dock lite berusad
Hur länge har du varit vaken som längst? 2 och ett halvt dygn..
Bästa killkompis? Henkan du är grym, I´m fucking love you.
Den bästa lärare du har haft? Mikael Fransson Tack för att du förstog vår tråtsiga tonår=)
Vad har du för färg på naglarna? Röd förtillfället
Nästa mål? KÖRKORT skulle inte vara fel
Vad vill du ha? Vill ha det jag inte kan få och när jag fått de vill jag inte ha de längre
Parfym just nu ? Escada
Längsta förhållande du haft? 2 år
Längsta sexakten? 3 timmar tror jag
Har du tagit nakenbilder någon gång? Ja de har jag i förhållande
Har du haft telefonsex? Nej ser inget intresse i det faktiskt
Har du känslor för någon förtillfället? Kanske kan vara  =)
Skulle du kunna ligga med din kompis ex? De beror på, sitautionen och hur allt ser ut
Skulle du kunna hålla på med din kompis kille? Har gjort händer inte igen,
Bästa mat upplevelse? De bästa är kasler och annanas hos Stephanie.
Det sexigaste någon sagt till mig? Jag citerar " Du är den mest attraktiva kvinnan på denna jord" 
Den snyggaste fotbollspelaren? Fredrik Ljungberg lätt
Har du något smeknamn? Majsan, Morris, snyggMarie, Muttan, 50cent, kennen (kärt barn har många namn)



Kommer mer senare orkar inte mer nu ska ja hem Tjo, tjo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0