Musikenpåverkar mig, hur påverkar den dig ?

Hur påvärkar musiken dig? & ditt liv? Har du någon du tänker på när du lyssnar på en speciell låt? Något speciellt tillfälle då låten spelades upp?

Musiken präglar mitt liv, och jag kan relatera många minnen till olika låtar, Hur skulle ditt liv vara utan musik?

När man precis börjat fatta känslor för någon och man hör den nya hitten på radio och tänker direkt på den man har kär.. Eller någon vän som man dansar med en hel kväll  och laddar ner den direkt man får tid. Hur skulle min bussresa vara utan min Mp3? Eller när jag ligger i solariet och väntar på att tiden ska gå. För att inte tala om när jag går på en promenad? Music is my life..




Några värda att nämna...

The Ark- Pray fore the weekend
Per gessle- Promenad genom stan
The hives- Find your self another girl
Lars winnerbäck- Jag är hos dig igen
Lars winnerbäck- En svår och jobbig grej
Håkan Hellström- Jag hatar att jag älskar dig
Håkan Hellström- Nu kan du få mig så lätt
Måns Zermelöw- Cara cara mia
Måns Zermelöw- Brother oh Brother
Vincent- Miss Blue
Gyllentider- När alla vännerna gått hem
Snook- Inga Problem
Tim Räisinen- Sweet Marie
Gyllentider- Marie i växeln
Paris Hilton- Stars are blinde
Tonic- If you could only see
Queen- You´re my bestfriend
The fray- littel house
Bob sinclar- Lovegeneration
Ken- Privat fest

Listan kan bli lång.. Många minnen, fina stunder


Hörs sen, kiss kiss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0