Så skönt

En lugn och skön helg, med bara massor av mys. Riktigt skönt faktiskt. Även fast jag bara har tagit det lugn så har jag ändå varit uppe till klockan 7 på morgonen., min dygns rytm är siså där. Därför ska jag vara vaken hela natten så jag går och lägger mig  tidigt på måndag. På tal om något annat så har Julen varit riktigt härlig och nu är det väl dags att komma tillbaka till vardagen, Kanske blir kryssning snart till Riga, haha det vore riktigt trevligt.  Men frågan är hur kommer de sluta, kommer iallfall med uppdatering senare om den blir av.Men annars så är de väl dags att komma tillbaka till skolan, körkortet och jobbet. Men det är väl ganska okej det också. Måste fösöka att ta tag i allt nu, det är ju trots allt ett nytt år. ska försöka att ta mig ut och springa och kanske gymma lite :). Får vi se hur det blir med den biten. Haha är inte den som tar tag i saker direkt. Pratade med stephanie i fredags och vi har lite planer nu iallfall. Det skulle kännas så skönt med Göteborg eller Malmö, men vi får planer mer.

Nu är det iallfall 2008, ett nytt år, ny mål. Ska man glömma allt ? Alla minnen alla upplevelser? Allt tråkigt? Allt roligt? Allt som är jobbigt? och allt man älskar? Eller ska man spara allt och fortsätta att fundera och spekulera, kommer man någonsin att få svar på sina frågor?
Jag hoppas iallfall att du kan ge mig svaret, kan du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0