Sabina





Kan man beskriva den tjejen med ord, tror knappast de. Du kom in i mitt liv i sommars och vi båda började fatta intresse, desto mer tiden gick kom vi på att vi hade samma intresse! vi började umgås allt mer, och Sabina var tillslut min vardag. vi gjorde allt tillsammans. Vi sov, vi åt mat, vi festade, vi solade, vi pratade, vi kolla på film, vi bråkade, vi skrattade, vi jobbade, vi promenerade, vi tränade, vi pluggade. Ja vi gjorde allt tillsammans. Alla våra fantastiska förkröks kvällar hos mig, i sviten, ja du vet Sabina. Alla våra efterfester som vi gjort succe på, haha. Men jag kan säga det däcka aldrig brevid Sabina, ni kan fråga Sabina varför! Haha. Jag kan säga det Sabina att visst vi umgås inte så mycket nu! Men jag glömmer inte dig, jag glömmer inte våra minnen!  Jag glömmer inget. Jag saknar dig också detvetu,  och om vi vill så kommer vi fortfarande att umgås, jag vill.. Vill du ?
Lördag klockan 5 på morgonen ringer du mig,  och allt är inte som det ska. Sabina de ska du veta vad som än händer så kan du lita på mig.Det är klart jag kommer och möter dig och erbjuder dig en sängplats, du är alltid välkomen hem till mig, glöm aldrig de! Och det är bara ringa så lyssnar jag, jag finns här vid din sida för att stötta dig ge dig råd eller bara lyssna. Kärleken är svårt och kanske inte så lätt men jag vill att du ska vara stark och inte ta skit från vem som helst. För Sabina sån fin tjej som du är, förkännar något bra, inte någon som andra tycker är bra utan någon som gör dig glad, någon som du tycker om. Bry dig inte om vad andra säger det viktigaste är att du vet vad du känner sen spelar inget annat någon roll. Glöm inte de. Jag vill bara att du ska veta att du betyer hur mycket som helst för mig och jag är så otroligt glad för att jag träffade dig, att du kom in i mitt liv och spred värme, fanns där vid min sida stötta mig, lyssnade om jag behövde prata. Tack ialifall, Tack för allt du betyder och det kommer du alltid gör. För om du mår bra då mår jag bra. Jag kan följa dig halv vägen, om du förljer mig halv vägen.

Jag älskar dig min vän!

Jag är alltid här om du behöver mig. Julia Marie Norea Mungsgård.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0