Sammanfattning av 2007

Ja hur har då, 2007 varit?

6 Januari
Jag och david flyttade till den fina lägenheten i Segersjö. Hur kul som helst att intreda och fixa.

29 Januari  Teater med jobbet, kan de bli bättre en Stockholm Live och när Magnus Betner är gäst artist nej de kunde de inte. tack iallfall för en riktigt trevlig kväll.

2 Februari
Davids bror hade fest Rikard, riktigt trevligt eller hur Malin vi ägde dansgolvet.


6 Februari David fyllde 22år och det var god mat och massor med mys.

14 Februari - Alla hjärtans dag. När man har världens bästa kock till pojkvän så förstår ni själva hur mat var - utsökt de var kött kokat i rövin med klyftpotatis och rotfrukter i ugnen. Det var ljus tända överallt i hela lägenheten. och värme ljus som han hade format som ett hjärta så romantiskt. De första jag fick när jag kom in genom dörren var ett glas rött medans han lagade maten. Sedan blev de mys med massor av godis och mina favorit chips. Sen var det bara jag & david och massor med kärlek. Glömde dock berätta att de började brinna med de var bara pricken över i:t Tack david- de var så mysigt.

10 Mars
P.Diddy & snoop dog- vilken konsär, fan Melle vad kul de var. Grymt drag.



21 Mars
18 år äntligen
 oj oj vad ja hade längtat dagen var äntligen där &  de blev vin & tårta med Melle & Linda sedan blev  de mys på Söder med David Tack för helt underbar dag. 

23 Mars blev de en överasknings fest som jag aldrig kommer glömma hela mitt hus var fyllt av ballonger när jag kom in genom dörren sprang alla mina nära och kära ner för trappan, David var kock och gjorde mat till alla underbart gott. Champagnen spruttade och de kunde inte bli bättre. Helt klart en dag/kväll värld att minnas.

18 Maj Det var den dagen du kom in i mitt liv. du fick mig att le på alla sätt och vis! Tack

25 Maj Var den dagen då allting försvann, jag lämnade bort dig, jag lämnade bort mig, jag lämnade bort oss! Förlåt!

26 Maj Första natten kunde jag hålla mig, men sedan gick det inte längre. Vilken underbar kväll du var grym- du är grym.

6 Juni på promenad genom stan, haha vilken charmör du är.

8 Juni Studenten, de blev middag hos Linda god mat & trevligt sällskap fan de gjorde du bra Linda. Sedan blev de mobergs för att festa. Riktigt kul!

 22 Juni - Midsommarafton. Den bästa dagen på hela sommaren. Det blev Gottröra med Linda, Niklas, Carro, Robin . Grillning och massor av alkohol. Sedan blev de upp till festplatsen där det var riktigt bra drag. Träffade gammla klasskamarater från Täby som de blev efterfest hos, Bada tunna med gott sällskap. Badade även i sjön där de var lite för kallt , eller hur Linda. De blev dock ingen tältning för min och Lindas del, Nikke fick betal taxi som kom och hämtade oss 7 på morgonen, Men likförbannat var det en underbara kväll. Tack för de.

15 Juli Blev de Öland. Dem mest otippade åkte, de var jag Linda, Jesper och Marcus, vad hände med den resan. Fy fan vilket jävla spår!! Haha Kommer aldrig glömma den resan, Hur kul som helst. väl nere på öland träffade vi Niklas & Robin som vi tillbringade vår tid med. Första gången jag var där, riktigt fint var det stranden var guld- och festerna som var där var inte dåliga.

20,21,22 Juli Vilken helt fantastisk helg, eller hur syrran?  Jag kan säga att det var den bästa helgen på hela sommaren, först var det mys hos mig sen blev de stadion. När stadion sedan stängde begav vi oss till Mobergs. Man ska ta de man vill ha eller hur? När mobergs väl stängde blev de efterfest hos mig. Vi satt och prata hela nätterna och drack vin osv. hur mysigt som helst. Men vilka var det som var med oss igentligen? Haha ja det är mellan dig och mig syrran! Men det var grymt. Tack för den bästa helgen på hela året!  Någon form av dröm helg, som du skulle ha sagt.

29 Juli Söndags gänget hade tagit plats. Vilken kväll. I´m fucking love you baby!!

15 Agusti Du & jag Sabina, kommer du ihåg när vi var på trädgårn och var helt desperat av att komma till Rimbo?
Haha vi kom till Rimbo & vi kom till vår efterfest.  En trevlig kväll, eller vad säger du Sabina?

13 Septmeber Sviten Sabina, någon form av dröm!  Patrik & henkan - Jimmy och viktor. Ja du sabina hur slutade denna kväll ? Pizzan satt där den skulle!!

5 Oktober En dröm gick i uppfyllelse.

2 November Första snön kom- du värmde mig, du höll om mig, du fanns vid min sida. Kärlek...

10 November Då var det dags för sviten igen eller hur Sabina, men vilket spår de blev. 6 styckna i en liten jacuzzi, ni förstår själva det gick inte så bra! Men likförbannt var det ändå riktigt trevlig kväll.

14 December Sista natten med dig, de var undebart, kommer sakna dig.

24 December självaste julafton. Först blev de mys med familjen. Sedan begav jag mig hem till sara, där sara och cobra var. Tobias dök upp strax där efter. Vi satt och drack och pratade. Sen kom Elin, Melle och linda och det blev ännu mer prat! Ja du sara va hände sen, de är mellan dig och mig och Jansson Haha, - En väldigt spontan kväll!

25 December Juldagen då det är självklart att alla ska gå ut! och så var det också. stadion hade öppet till 3 så det var trevligt!

26 December Annandag jul. Man är ju inte den som är den. Jag och sabina bestämde oss för att fortsätta. Fick vin av mamma och Sabina köpte 3,5 på stinsen. Sedan begav vi oss hem till Ante. Där Ante och Tobias satt och drack. Vi spelade öl spelet och snart var alla öl slut. Då ölen var slut gick vi över till Jag har aldrig- som vanligt spårade det också ur! Men det var grymt kul!

27 December Jag säger bara David.

31 December Nyårsafton Det blev inge Tallin och det blev inge sista minuten. Alla planer var förstörda så jag och sara bestämde oss för att ta dagen som den kom. Sara kom hem till mig och klippte min mamma. Sedan begav vi oss hem till sara för att laga en god middag. Riktigt bra kock du är sara. Grymt gott var de. Vi satt hemma hos sara och snacka lite skit och drack vin. Sedan kom 4 styckna fyllskallar som var mer än bara jobbiga spårade ur totalt. Så dem fick ta sina saker och gå. Jag och sara fortsatte att dricka och sedan begav vi oss hem till Malin där de också hade spårat ur totalt. Raketer hade skjutits ut genom fönstret och killarna hade börjat tjaffsa. Stämingen var ganska spänd och det slutade med slagsmål. Sara jag och Robin gick därifrån hem till sara där vi tre delade på en champange flaska, riktigt trevligt. Sedan begav vi oss ner till Stadion där det var bra drag. Väl vid tolv slaget vara alla uppe i varv. Jag och sara hångalde på tolvslaget, de var det bästa från hela kvällen. De blev dans och prata skit ner på stadion sedan begav vi oss hem till Johan för att fortsätta fest. Tack för en trevlig kväll allla som var där!

Så det här året kan vi sammanfatta som ett bra år! Men 2008 kommer bli bättre!

bilder kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0