Thats me, så äre bara....







Jag har en stark energi och handlingskraft. Jag är modig och självsäker, kan ibland ha något övedrivet självförtroende. Jag älskar utmaningar och faror, kan inbland uppträda intolerant och agressivt och visa hänsynslöshet gentemot andra, men lugn de är ofta utan att mena det. Jag siktar alltid högt, ser alltid framåt och har en förmåga att entusiamera andra i min omgivning. Jag har behov att bevis mig gentemot handlingar, gärna någon form av tävling. Jag älskar att testa min förmåga, Jag är ombytlig i relationer, väldigt dominerande, passionerad, jag är generös men har ganska svårt för djupa relationer.Men jag tar ofta första steget när det gäller kärlek. Jag attraheras av starka personligheter. För mig är det väldigt viktigt att kärleken inte går på rutin, för då tröttnar jag snabbt. Mitt förhållande måste utvecklas och behålla den sprakande gnistan av förälskelse.
En stark vilja präglar mig, men mina mål kan skifta snabbt. Jag är impulsiv och blir lätt rastlös. Jag kan lätt bli arg, men det är inte långsint. Jag har en vass tunga och kan vara mycket kvicktänkt i dsskutioner och argumentationer. Jag har behov av att hävda mina rättigheter men ibland kan jag bli något egocentriskt  och se enbart till mina egna behov. Ärlighet är grymt viktigt för mig och jag ogillar skvaller och förtal. Jag har en mycket stark självkänsla och älskar att stå i centrum.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0