Uppdatering..

SÅ hur gick det för mig att vända tillbaka dygnet, Jo rå siså där måste jag väl säga. Klarade att vara upp hela tiden, men när jag kom hem efter skolan var jag helt död. Gick och la mig direkt då var klockan 16,00 vaknade torsdag morgon klockan 8 och var lika död som när jag gick och la mig. Men men nu är klockan tolv och jag känner mig ganska pigg faktiskt. Men ska ändå försöka att gå och lägga mig. Har hur skön dag som helst i morgon börjar klockan 10 slutar 11 kan de bli bättre på en fredag ?  Nej tror fan inte.

Pratade förövrigt med Henkan idag, har saknat honom.  det har inte funnits så mycket tid för oss. Men idag pratade vi länge & om allt. Hoppas vi ses i morgon.












Men men ska gå till kojan nu, vi hörs. Sleep thigt Miss M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0