Vickan 20 år!

Igår var det partaj, vickan blev 20 och äntligen får hon besöka systemet.  Det blev smörgåstårta och alkohol. det var jag, sara, cissi, bea, tommy, jimmy, jesper, ken, tobias,robin, sedan kom malin micke och ante förbi. Vi satt där och det blev lite ölspel osv. Sen så kom så klart dom där fyllediskussioner som alltid kommer fram när alkoholen flödar genom kroppen. Men likförbannat var det ändå trevligt. Vid 2 tiden började  de spåra ur och födelsebarnet själv hade däckat, så jag och sara kände att det var dags att börja dra oss hem. Väl hemma så var jag så sjukt trött gick och la mig direkt. Utan något sms från dig. Riktigt besviken. Tack vickan för en trevligt kväll & sara din tårta får en 12 av 12, grymt gott.

och jag är inte kär i honom, du som verkar tro de. Klart att jag saknar honom och att han betyer mycket för mig, han har ju varit en del av mitt liv och är förövrigt en riktigt grym kille:-) Men i´m not in love. så nu vetu!!!

Tänkte på de, de är så kul när man får höra vad folk egentligen tycker om än själv eller vad andra har för uppfattningar om än själv. Igår fick jag nämligen höra en del saker som både gjorde mig glad men även rikigt förvånad . Men vem fan bryr sig egentligen om hundra år? Vem bryr sig nu? Klart att jag tar åt mig och funderar, men känns ganska ovesäntligt jag har folk jag litar på, jag har människor som betyer, jag har en underbar familj. & ganska säker att jag har båda mina fötter på jorden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0